Nørrebro Gospel-kids

Nørrebro Gospel-kids er et rytmisk kor for alle sangglade børn, der går i 1.-4. klasse. Vi mødes en gang om ugen og synger, leger og bevæger os til musik. Et par gange om året optræder vi til gudstjenester eller andre begivenheder i kirken.

Vi mødes hver onsdag kl. 15.45-16.45 i Kingos Kirke. Koret følger skoleårets kalender og løber i to sæsoner om året fra august til december og igen fra januar til juni.

Koret ledes af Rebekka Leth Madsen, der er kirkemusiker og korleder i Kingos Kirke, som kan kontaktes på RLM@km.dk for mere info.

Rebekka Leth Madsen er uddannet Almen Musiklærer (AM) fra Det Kgl. Danske Musikkonservatorium med speciale i SSB-ledelse (sang, spil og bevægelse) og klassisk ensembleledelse. Hun har desuden gennemført den etårige sanguddannelse og er pt. i gang med den sangpædagogiske uddannelse på Anne Rosing instituttet.

Koret er oprettet som en del af Gospel-kids Danmark. Det er gratis at tilmelde sig og uden optagelsesprøve og alle børn, der går i 1.-4. klasse kan blive tilmeldt.

Efterårssæsonen starter den 28. august 2024. Tilmeld dit barn Nørrebro Gospel-kids via tilmeldingsformularen.

Tilmeld dit barn

Nørrebro Gospel-kids kalender